piątek, 18 kwietnia 2014

Dziękujemy....

Bardzo wam dziękujemy za każde wejście, za każdy komentarz. Nawet jak tak długo nie dodajemy rozdziału to wy i tak wchodzicie na tego bloga. Nie zdajecie sobie sprawy ile radości nam to sprawia. Jesteście kochani <3

Niestety obawiamy się, że to już koniec "He's back". Autorka od stycznia nie wchodziła na twittera i nie dodawała rozdziałów. Nawet nie wiecie jak nam przykro z tego powodu, bo bardzo nas zaciekawiło to opowiadanie. Jeżeli tylko pojawi się rozdział w oryginale to przetłumaczymy wam.

Zaczęłyśmy tłumaczyć inne opowiadanie: LINK.
Mamy nadzieję, że was zaciekawi :)
Nie żegnamy się, ale jak na razie powiedzmy sobie do widzenia :**

10 komentarzy:

  1. jejku, płakać mi się chce:(
    ej, jak autorka napisze że to koniec, skończycie same? błagam! byłoby tak cudownie ♥
    no nic, ja nadal będę czekać aż pojawi się nowy przetłumaczony rozdział (;
    byłoby miło gdybyście zajrzały do mnie, zależy mi na opinii (;
    http://you-just-need-a-second-person.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie damy rady same dokończyć tej historii:/
      Ciągle mamy nadzieję, że autorka doda następny rozdział...
      A co do twojego bloga jest naprawdę świetny :)

      Usuń
  2. Nie znacie może kogoś kto chciałby coś tłumaczyć? Opowiadanie jest samo w sobie świetne i uważam że zasługuję na trochę uwagi ;) http://www.justinbieberfanfictionplus.com/viewstory.php?sid=53524&ageconsent=ok&warning=5#_=_

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję ze jednak doda dziewczyna jeszcze rozdziały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dosłownie dzisiaj nad ranem szybko nadrobiłam całą tą historię ! Po prostu chłonęła mnie! Od razu mogłam stwierdzić, że będzie jedną z moich ulubionych, więc smutno to wszystko słyszeć i szkoda. Na prawdę się w niej 'zauroczyłam' w przeciągu tylko tego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę to opowiadanie jest takie wspaniałe i inne od reszty... Strasznie by było szkoda gdyby się zakończyło na tym etapie.. Jesteście wspaniałe, dziękujemy za to, że je dla nas tlumaczyliscie :)
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu, nawet nie wiecie jak mi jest szkoda ;( Już wymyślałam jakie może być zakończenie tej histori a się okazało, że to koniec!
    Mam nadzieję, że autorka się jeszcze zmobilizuje i do nas wróci :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda ze nie ma ich wiecej ;/ ale bardzo dobrze tlumaczysz :) dziekuje ;*

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli rozdział ci się spodobał, to proszę skomentuj :)